Практичної конференції «Кращі практики обслуговування клієнтів» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку і компаній, що динамічно розвиваються.
Серед доповідачів конференції професіонали галузі чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру та сервісної компанії – дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.
Альфа-Банк
Валентина Ярош
Как президент ВАКЦ Валентина традиционно расскажет о состоянии рынка Украины, ключевых тенденциях отрасли контакт-центров и обслуживания клиентов, а также представит новые активности.
Награда DzWINNER
Валентин Касюн
Выступление Валентина традиционно будет носить прикладной и наглядный характер за счет детального анализа записей разговоров финалистов и победителей награды DzWINNER за разные периоды.
ВАКЦ
Ирина Величко
В ходе доклада Ирина поделится наиболее интересными результатами и проведет сравнительный анализ в рамках комплексных исследований рынка контакт-центров, проведенных ВАКЦ в 2018 году совместно с европейскими партнерами.
Global Bilgi
Татьяна Слободянюк
Имея за плечами многолетний опыт работы в крупных международных аутсорсинговых компаниях, Татьяна детально осветит тему построения эффективного взаимовыгодного сотрудничества.
Воля
Катерина Овсеенко
Выступление позволит на реальных примерах разобрать варианты поиска «золотой середины» между качественным удовлетворением потребностей клиента и защитой интересов компании и её сотрудников.
Независимый эксперт
Антон Маслов
Мы обсудим, как найти оптимальный баланс между клиентским опытом и удовлетворенностью сотрудников, а также оценим влияние на результаты бизнеса в период ограниченности ресурсов и роста конкуренции.
Наші партнери
Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.
Актуальна
тематика
Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.
Практична направленість
Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.
Погляд з позиції бізнесу
В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.
Авторитетні спікери
Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.
Обмін
досвідом
В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.
Система голосування
Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.
Нагорода DzWINNER
Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.