fbpx

https://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
22 квітня 2021 рокуКиїв
Форма реєстрації

Конференція з обслуговування клієнтів


“”
1
ФИО
Должность
Компания
E-mail
Телефон
Только для юридических лиц
Юридический адрес
Форма собственности
ЕГРПОУ
Как можно связаться?
Еще участники от Вашей компании
ФИО
Должность
ФИО
Должность
Комментарии
0 /
Дополнительная информация
Previous
Next

Організація процесу

Ми зацікавлені в тому, щоб підготовка і участь були для Вас максимально зрозумілими і зручними.

Реєстрація

У формі згруповані всі ключові питання, які необхідні для підготовки документів і організації Вашої участі. Якщо виникли питання, ми постараємося оперативно на них відповісти будь-яким зручним для Вас способом.


Підготовка документів

Наявність договору для нас не є принциповою, але при необхідності ми готові надати типовий договір на узгодження або використовувати Ваш шаблон в підготовці.


Оплата

Одразу після оплати рахунку ми інформуємо Вас про внесення в список учасників і погоджуємо варіанти подальшого оформлення звітних документів.


Нагадування

Якщо Ви підписані на нас у Facebook, то завжди будете в курсі процесу підготовки, але ми в будь-якому випадку перед конференцією перешлемо Вам актуальну програму і докладний опис оргпитань в день заходу.


День конференції

Лист-нагадування буде включати необхідну інформацію по всім заходам конференції. Про всі активності також будуть попереджати модератори сесій або Ви можете задати питання представникам орг. комітету.


Оформлення документів

90% звітних документів ми закриваємо в день конференції, але можемо працювати по будь-якому зручному для Вас варіанту.


Спірні питання

Всі наші заходи ми проводимо для розвитку ринку, тому намагаємося по максимуму враховувати інтереси наших учасників при вирішенні спірних моментів.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бизнесу

В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В  ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.





Адреса

Конференц-хол «ДЕПО»,
вул. Антоновича, 52, м. Київ, Україна

Телефон

+38 044 585 49 31

Email

conference@cca.org.ua

Канал на YouTube