fbpx

https://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
26 травня 2021 рокуКиїв
12+ практичних доповідей за один день
Понад 30 реальних кейсів
8 майстер-класів від визнаних експертів
200 професіоналів в одному місці
Понад 3 годин живого спілкування

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України
https://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/07/Avaya.png

Партнер

Avaya

Світовий лідер ринку систем корпоративних комунікацій. Компанія розробляє рішення для контакт-центрів і уніфікованих комунікацій. Досконалі комунікаційні рішення від Avaya дозволяють підвищити продуктивність роботи, якість клієнтського сервісу та конкурентоспроможність її клієнтів.

https://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/areon_logo_new-1.png

Партнер

Ареон Консалтинг

Спеціалізується на побудові контакт-центрів, впровадженні CRM-систем, пропонує гнучкі аналітичні системи для найвимогливіших клієнтів. Географія проектів охоплює 17 країн. На рахунку Ареон Консалтинг понад 60 проектів в Україні у сфері контакт-центрів на базі платформи VICIDial, а також рішень Cisco та Avaya.


https://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/07/GlobalBilgi.png

Партнер

Global Bilgi

Міжнародний аутсорсинговий контактний центр. Компанія була створена в 1999 році, в складі групи Turkcell. В Україні свою діяльність Global Bilgi почала в жовтні 2008 року і на сьогодні в компанії працює понад 800 осіб в шести містах – Києві, Дніпрі, Сумах, Харкові, Нікополі та Запоріжжі.

https://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/jabra-350x150.png

Технологічний партнер

Jabra Україна

Компанія є одним з провідних виробників інноваційних гарнітур і спікерфонів у світі. Jabra надає зручні способи комунікації користувачам, діяльність яких вимагає постійних переміщень, а також тим, хто працює в контакт-центрах і офісах у всіх частинах земної кулі.

https://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/call-centers-350x150.png

Тематичний партнер

Call-centers

Тематичний інформаційний портал, що був відкритий в 2015 році. На порталі детально розглядаються технологічні рішення для контакт-центрів, особливості впровадження, інтеграції та побудови омніканальності, а також представлені найбільш успішні кейси з різних напрямків.

https://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/07/9.png

Тематичний партнер

Нагорода DzWINNER

Нагорода була організована та вперше представлена в 2014 році в рамках конференції «Контакт-центри: кращі практики». Є вищим визнанням в Україні професійних навичок номінантів і вручається від імені всієї професійної спільноти на підставі оцінок реальних робіт авторитетним журі.


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.

Практична направленість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бізнесу

В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу»поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.