fbpx

Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service
26 травня 2021 рокуКиїв
:hrs:min:sec

«Контакт-центри: кращі практики» – версія 2021

26 травня 2021 року провідні фахівці у сфері дистанційного обслуговування клієнтів і продажів зможуть зібратися в одному місці для обміну досвідом в рамках найбільш значущого професійного заходу в Україні – практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики».

Попередній рік, як і для всього ринку, був пов’язаний з новими викликами та великою кількістю обмежень, але ми все ж змогли провести одну конференцію 30 вересня 2020 року. На жаль, захід став не таким масштабним і ми були змушені відмовляти у відвідуванні конференції навіть постійним учасникам… Але це дозволило не тільки дещо видозмінити формат з упором на практичну частину, а й успішно відпрацювати всі вимоги з безпеки. Попри досить напружений період, ми змогли зібрати 150 професіоналів ринку контакт-центрів на одному майданчику, організувати 12 цікавих тематичних доповідей, провести круглий стіл і 6 майстер-класів, а також яскравий фінал Нагороди DzWINNER в номінації «Контакт-центр року», в напруженій боротьбі якого зійшлися Альфа-Банк, ПриватБанк, Телеконтакт Україна, Comfy і Vodafone.

Такий нестандартний досвід наштовхнув нас на цікаві ідеї щодо активностей і тем для розгляду, допоміг забезпечити максимальний рівень безпеки для наших учасників на майбутній практичній конференції «Контакт-центри: кращі практики». Позначмо основні аспекти, на яких буде базуватися захід 26 травня:

Знайомство з досвідом експертів-практиків

Інтернет відкриває практично необмежений доступ до інформації, але це значно ускладнює відбір якісних матеріалів. Ми з самого початку зробили ставку на обмін досвідом професіоналів – тих, хто не з чуток знайомий з особливостями роботи контакт-центрів, а не «візіонерів» публічних «експертів у всьому». У нас немає виступів про досягнення «успішного успіху», а в кожній доповіді розбираються реальні кейси та практичні інструменти. Велика частина наших спікерів мало відома широкій аудиторії і їх рідко можна побачити на публічних заходах, але зате спілкування з ними може допомогти знайти не такі популярні, але дієві рішення для наявних завдань.

Як показує досвід, деякі питання, які є «відкриттям» для представників інших галузей, багато років детально розбираються представниками сфери контакт-центрів. Наприклад, ділитися досвідом роботи з омніканальністю, Service Design, голосовими сервісами, клієнтським досвідом тощо ми стали задовго до того, як це стало трендом.

Посилання на наш канал в YouTube

Ми зацікавлені, щоб ви й ваш бізнес розвивалися ефективно, тому робимо ставку на обмін досвідом професіоналів!

Офлайн для тих, хто постійно в онлайні

Чи знаєте Ви, що коли людина навчається та освоює нові навички її мозок фізично змінюється? На такі зміни впливають не тільки отриманий контент, але й навколишнє середовище, звуки, запахи, додаткове спілкування і навіть переміщення в просторі… Ми прагнемо, щоб Ви отримали максимум користі від участі у нашій конференції, тому хочемо занурити наших учасників у відповідну професійну середу. Якісний контент, додаткове спілкування з колегами, нові емоції та знайомства – все це допоможе отримати унікальний досвід, який, на жаль, поки не зможе забезпечити жоден «онлайн».

Крім того, перехід в онлайн значно ускладнюють особливості формату заходу, але ми забезпечимо виконання всіх вимог МОЗ України до подібних активностей. На жаль, у зв’язку з цим, ми будемо змушені істотно скоротити кількість відвідувачів. Попри ситуацію, практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» знову спробує здивувати учасників цікавими активностями та якісним контентом.

Ми зацікавлені в якісному обміні практичним досвідом для ефективного розвитку ринку, але з максимальним рівнем безпеки для здоров’я учасників!

Нагорода DzWINNER – найкраща можливість для мотивації персоналу і визнання ринку

Вже традиційно восени ринок контакт-центрів дізнається переможців і фіналістів за підсумками яскравого професійного конкурсу, відмінною рисою якого є не тільки оцінка рівня номінантів, але і їх професійне зростання. У 2014 році Нагорода DzWINNER вперше була проведена в рамках практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» і відтоді перетворилася в якісний майданчик з виявлення молодих талантів, які будуть визначати напрямки розвитку ринку вже в найближчому майбутньому. Саме тандем «DzWINNER – Контакт-центри: кращі практики» на цей момент є ключовим двигуном ринку контакт-центрів України та середовищем для підвищення професійного рівня фахівців.

Не стане винятком і майбутня конференція. Організатори конкурсу поділяться секретами та нововведеннями нагороди у 2021 році, а переможці Нагороди в найбільш авторитетних номінаціях представлять найцікавіші напрацювання в рамках майстер-класів.

Ми прагнемо, щоб ви не тільки знали кращих представників ринку, а й могли оцінити їх практичні напрацювання!

Обмін досвідом на будь-який смак

Перша конференція «Контакт-центри: кращі практики» у 2011 році включала 32 доповіді по 15 хвилин. Це дозволяло за короткий час розглянути велику кількість кейсів, але не давало можливість детально розібрати найцікавіші.

Майбутній захід – це 12 практичних доповідей від професіоналів ринку, розбір понад 30 реальних кейсів за один день, тематичний круглий стіл, гра, що залучає, а також 6 інтерактивних майстер-класів від кращих доповідачів попередніх конференцій, переможців Нагороди DzWINNER і визнаних експертів ринку, а також система інтерактивного голосування, яка допоможе визначити ключові тенденції галузі.

Ми постійно тестуємо нові формати активностей, щоб підвищити залученість і професійний рівень наших учасників, а також відкрити для Вас нові нестандартні напрямки. До таких нестандартних активностей можна віднести: навчання по наданню першої допомоги й підвищенню фізичної продуктивності, майстер-класи з образотворчого мистецтва та імпровізації, «бізнес-вечорниці», «майстерню голосу» і багато іншого. 26 травня ми також вже запланували кілька нестандартних, але цікавих нових активностей.

Ми намагаємося надати максимум корисної інформації й кожен раз шукаємо нові можливості для більш продуктивного обміну досвідом!

Професійне зростання і розвиток ринку

Незважаючи на те, що ринок контакт-центрів України демонструє стабільне зростання, досить важко постійно шукати нові цікаві кейси. Ми вибрали шлях системи, що саморозвивається, залучаючи в якості спікерів переважно учасників попередніх конференцій «Контакт-центри: кращі практики», знайомих з форматом і нашими принципами. Ми з перших днів активно сприяємо розвитку Нагороди DzWINNER, фіналісти та переможці якої дозволяють урізноманітнити контент і зробити конференцію яскравіше, а також проводимо різнопланові тематичні заходи, виявляючи нових спікерів з нестандартним підходом.

За минулі 10 років є не один десяток прикладів, коли інноваційні підходи та інструменти, вперше представлені на наших конференціях, отримували широке застосування в галузі. Сотні учасників наших заходів істотно поліпшили свої позиції в компанії, знайшли нову роботу або відкрили свій бізнес.

Фотозвіт про конференцію у 2020 році

Разом з вами ми намагаємося розвивати ринок і робити роботу контакт-центрів більш прозорою та ефективною!

Умови участі

Приєднуйтесь до найбільш значущого заходу в Україні у сфері контакт-центрів!

До зустрічі на конференції «Контакт-центри: кращі практики» 26 травня!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальная
тематика

Подготовкой конференции ВАКЦ занимаются непосредственно представители отрасли контакт-центров, поэтому мероприятие затронет темы, наиболее актуальные для большинства контактных центров на сегодняшний день.

Практическая направленность

Все доклады конференции носят сугубо практический характер и основываются на реальном опыте работы контакт-центров ведущих отечественных компаний.



Взгляд с позиции бизнеса

В рамках конференции внимание аудитории будет смещено с операционной деятельности контакт-центра и сконцентрировано на его роли для бизнеса.




Авторитетные спикеры

Среди докладчиков собственники бизнеса, менеджеры высшего звена, эксперты, имеющие многолетний опыт построения и развития лучших контакт-центров Украины.




Обмен
опытом

В ходе конференции можно будет не только «вживую» пообщаться с коллегами, но и задать интересующие вопросы экспертам, и получить квалифицированные практические советы.




Система голосования

Мы собираем ведущих профессионалов в Украине, поэтому интерактивное голосование позволит получить уникальную аналитику и определить тенденции рынка.




Награда DzWINNER

Мастер-классы победителей профессионального конкурса — это возможность не только оценить уровень участников, но и получить полезные практические навыки.