fbpx

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
24 жовтня 2019 рокуКиїв

Доповідачі

Практичної конференції «Кращі практики обслуговування клієнтів» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку і компаній, що динамічно розвиваються.

Серед доповідачів конференції ВАКЦ професіонали галузі чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру та сервісної компанії – дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/yarosh1.jpg

Альфа-Банк

Валентина Ярош

Как президент ВАКЦ Валентина традиционно расскажет о состоянии рынка Украины, ключевых тенденциях отрасли контакт-центров и обслуживания клиентов, а также представит новые активности.

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/kasyun.jpg

Награда DzWINNER

Валентин Касюн

Выступление Валентина традиционно будет носить прикладной и наглядный характер за счет детального анализа записей разговоров финалистов и победителей награды DzWINNER за разные периоды.

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/velychko.jpg

ВАКЦ

Ирина Величко

В ходе доклада Ирина поделится наиболее интересными результатами и проведет сравнительный анализ в рамках комплексных исследований рынка контакт-центров, проведенных ВАКЦ в 2018 году совместно с европейскими партнерами.


Global Bilgi

Татьяна Слободянюк

Имея за плечами многолетний опыт работы в крупных международных аутсорсинговых компаниях, Татьяна детально осветит тему построения эффективного взаимовыгодного сотрудничества.

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/ovsieienko.jpg

Воля

Катерина Овсеенко

Выступление позволит на реальных примерах разобрать варианты поиска «золотой середины» между качественным удовлетворением потребностей клиента и защитой интересов компании и её сотрудников.

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/09/maslov.jpg

Независимый эксперт

Антон Маслов

Мы обсудим, как найти оптимальный баланс между клиентским опытом и удовлетворенностью сотрудников, а также оценим влияние на результаты бизнеса в период ограниченности ресурсов и роста конкуренции.


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальна
тематика

Підготовкою конференції ВАКЦ займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.

Практична направленість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бізнесу

В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки “вживу” поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Ми представимо 5 презентацій найцікавіших напрацювань фіналістів нагороди DzWINNER в номінації «Контакт-центр року» і разом з вами визначимо переможців.