fbpx

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
24 жовтня 2019 рокуКиїв
Програма конференції

Кращі практики обслуговування клієнтів

Всі доповіді практичної конференції ВАКЦ засновані на реальних кейсах провідних вітчизняних контакт-центрів і компаній, які динамічно розвиваються.
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/notepad.svg

Реєстрація учасників
Кава-брейк

08.00-09.00
Сессия 1

Вибір оптимальної стратегії обслуговування

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/slobodyanyuk1.jpg
Тетяна Слободянюк, ВАКЦ

Європейські тенденції та українські перспективи

09.00-09.15

Як Президент ВАКЦ Тетяна традиційно розповість про ключові тенденції галузі контакт-центрів і представить заплановані активності Асоціації.

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference_male-01.svg

Тематика доповіді уточнюється

09:15-09:30
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2018/08/remon.jpg
Rémon Elsten, Crystal Partners AG

Service Excellence Cockpit: порівняльний аналіз в сегменті CS і CX

09:30-09:45
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference-female-01.svg

Тематика доповіді уточнюється

09:45-10:00
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference-female-01.svg
Oracle

Стратегія розвитку CX від найбільшого постачальника бізнес-додатків в світі

10:00-10:20
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

10:20-10:35

Учасники конференції можуть ставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми обслуговування клієнтів в контакт-центрі.

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

10:35-11:00

Ми зацікавлені, щоб усі учасники конференції більше спілкувалися між собою і ставили питання експертам. Впізнати експертів з телефонних продажів можна по зеленим стрічкам на беджах, з якості обслуговування – по синім, з технологій – по червоним.

Сессия 2

Обслуговування клієнтів: технологічний погляд

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/09/tokarchuk.jpg
Василь Токарчук, Ареон Консалтинг

7 помилок при впровадженні CRM, які гальмують розвиток компаній

11:00-11:15
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference-female-01.svg

Тематика доповіді уточнюється

11:15-11:30
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference-female-01.svg

Тематика доповіді уточнюється

11:30-11:45
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/yaroshinsky.jpg
Валентин Ярошинський, NovaIT

Голосова біометрика в обслуговуванні клієнтів: нові можливості

11:45-12:00
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

12:00-12:20

Учасники конференції можуть ставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми обслуговування клієнтів в контакт-центрі.

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Обід

12:20-13:15
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/08/marusich.jpg
Оксана Марусич, експерт з сервісу

Майстер-клас по ролі емоційного інтелекту в обслуговуванні клієнтів

13:15-14:15
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2018/08/analysis.svg

Майстер-клас по роботі з клієнтською аналітикою

13:15-14:15
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2018/08/customer-service.svg

«Майстерня голосу»

13:15-14:15
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2018/08/settings.svg

Експертна панель «Секрети підвищення продуктивності співробітників з користю для клієнтів»

13:15-14:15
Сессия 3

Методи підвищення рівня обслуговування

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2018/08/kostieliey.jpg
Максим Костєлєй, RIA.com

Впровадження OKR, SCRUM і LEGO як інструментів контролю якості

14:25-14:40
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2015/12/gutsalo1.jpg
Неля Гуцало, Любимое такси

Новий погляд на сервіс: йдемо в регіони

14:40-14:55
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference-female-01.svg

Тематика доповіді уточнюється

14:55-15:10
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2015/12/nazarenko1.jpg
Марія Назаренко, Comfy

Можливості сервіс-дизайну на практиці

15:10-15:25
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

15:25-15:45

Учасники конференції можуть ставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми обслуговування клієнтів в контакт-центрі.

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

15:45-16:15

Зона для вільного спілкування буде розділена за тематичними напрямками. Учасники конференції можуть обговорити кейси з обслуговування клієнтів в контакт-центрі з колегами і поспілкуватися з експертами в неформальній обстановці.

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/08/logo_dzwinner.png
Фінал Нагороди DzWINNER

Презентації 5 фіналістів Нагороди DzWINNER в номінації «Контакт-центр року»

16:15-17:15

В рамках конференції ВАКЦ поділяться найбільш ефективними практичними інструментами 5 фіналістів номінації «Контакт-центр року», а професіонали ринку, присутні в залі, зможуть поставити себе на місце членів Журі та віддати свій голос за найбільш яскравий і корисний кейс.

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/09/meshchishena.jpg
Інна Мещишена, независимый эксперт

Майстер-клас по запобіганню емоційного вигорання

16:15-17:15
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2018/08/nazarchuk2.jpg
Модератори: Наталія Назарчук (Kasta) и Христина Ярцева (ВАКЦ)

Експертна панель для керівників «Пошук нестандартних рішень в складних ситуаціях»

16:15-17:15
Сессия 4

Побудова ефективної системи продажів

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/kasyun.jpg
Валентин Касюн, Нагорода DzWINNER

Запорука ефективних продажів на практиці

17:25-17:40
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference-female-01.svg

Тематика доповіді уточнюється

17:40-17:55
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference-female-01.svg

Тематика доповіді уточнюється

17:55-18:10
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/08/rassokhina.jpg
Вікторія Рассохіна, М.С.Л.

Ефективні продажі: канали мають значення

18:10-18:25

На живих і яскравих прикладах ми розберемо зміну ролі каналів в продажах і побудову взаємовигідної системи роботи з клієнтами.

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Вопросы-ответы

18:25-18:40

Учасники конференції можуть ставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми обслуговування клієнтів в контакт-центрі.

http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/badge.svg

Церемония награждения лучших докладчиков конференции и победителей Награды DzWINNER-2019 в номинациях «Контакт-центр года» и «Руководитель года»

18:40-19:30
http://crm.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Фуршет. Розыгрыш призов.

19:30-20:30

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальна
тематика

Підготовкою конференції ВАКЦ займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.

Практична
спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бізнесу

В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні
спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки “вживу” поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Ми представимо 5 презентацій найцікавіших напрацювань фіналістів нагороди DzWINNER в номінації «Контакт-центр року» і разом з вами визначимо переможців.