fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв
12+ практичних доповідей за один день
Понад 40 реальних кейсів
7 майстер-класів від визнаних експертів
200+ професіоналів в одному місці
Понад 3 годин живого спілкування


Досвідом діляться визнані лідери в своїх галузях
Всі доповіді засновані на реальних кейсах
Фокус на професіоналів у сфері контакт-центрів
Можливість спілкування з колегами та експертами
Найкращий майданчик для обміну досвідом в Україні
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів сьогодні.

Практична
спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бизнесу

В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода
DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.


Попередні заходи для професіоналів ринку

Ми намагаємося, щоб усі наші конференції пройшли максимально продуктивно для Вас.

Доповідачі

Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку і компаній, що динамічно розвиваються.

Серед доповідачів конференції професіонали галузі чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру та сервісної компанії – дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/marusich.jpg

Експерт з сервісу

Оксана Марусич

Під час майстер-класу ми розберемо дієві підходи до створення унікального свідомого сервісу вашої компанії, який допоможе не тільки якісно виділитись на тлі конкурентів, але й побудувати взаємовигідні стосунки з клієнтами.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/oleshko-pro.jpg

Психотерапевт

Олександр Олешко

Професійний погляд на психологію продажів під час війни від кращого спікера минулої конференції. Це той випадок, коли складні речі доносяться цікаво і з гумором, а дієві інструменти роботи пояснюються на яскравих прикладах.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/08/nazarchuk2.jpg

Eva.ua

Наталя Назарчук

CX-воркшоп – новий формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки може допомогти розібратися у складних поняттях, а й опрацювати сервісні підходи провідних компаній та дієві інструменти, перевірені на практиці.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/kalenyk.jpg

ЕпіцентрК

Микита Каленик

Разом ми спробуємо відповісти на розповсюджене питання «Які переваги насправді може дати CRM-система бізнесу?» та розберемо цікаві і корисні кейси на прикладі однієї з найбільших торгівельних мереж України.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/04/dergacheva.jpg

ДІЛА

Ірина Дергачова

Розкриє недооцінений потенціал та презентує перевірені практичні інструменти, які можуть і мають стати путівником розбудови успішної сервісної компанії у галузі якісних професійних послуг і не тільки…

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/vorobiov.jpg

Changebox

Костянтин Воробйов

Не дивно, що кращий кейс минулої конференції грунтувався саме на використанні штучного інтелекту. Під час майстер-класу ми зможемо розглянути більше цікавих і корисних кейсів використання ШІ.

Приєднуйтесь до професіоналів

Не пропустіть можливість стати учасником найбільш значущого заходу в Україні в сфері контакт-центрів!

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Новини конференції

Детальніше про останні події, пов’язані з конференцією.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/effective-sales-952x540.jpg
22.04.2024

Ефективні продажі під час війни – важка, але така необхідна тема, від якої може залежити підтримання життєдіяльності не тільки окремої компанії, а й економіки України в цілому… 24 квітня під час практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» ми окремо обговоримо найбільш болючі теми від провідних експертів-практиків з трьох різних, але дуже залежних від якості […]

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/Експертна-панель-952x540.jpg
15.04.2024

Вже 24 квітня 2024 року відбудеться практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service», яка збере в одному місці 200 професіоналів з організації ефективних продажів та якісного сервісу. Ми впевнені, що контакт-центри мають стати тією рушійною силою, яка буде рухати економіку України вперед, а обмін досвідом професіоналів дозволить мінімізувати типові помилки і використовувати кращі практики в […]

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/analytics-952x540.png
10.04.2024

Перший майстер-клас з аналітики під час конференції «Контакт-центри: кращі практики» ми провели навесні 2016 року. Саме тоді виникла ідея доповнити стандартні 15 хвилинні тематичні доповіді годинними майстер-класами на найбільш актуальні теми. Кожного року теми майстер-класів змінювалися, виходячи з побажань відвідувачів, але саме аналітиці ми незмінно виділяли час протягом вже 12 конференцій. Робота контакт-центру, на відміну […]




Адреса

Конференц-хол «ДЕПО»,
вул. Антоновича, 52, м. Київ, Україна

Телефон

+38 044 585 49 31

Email

conference@cca.org.ua

Канал на YouTube