fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service.svg
26 травня 2021 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/philipenko-320x320.jpg
RBC Group

Ігор Філіпенко

Ігор Філіпенко з 1997 року працював на ринку інформаційних технологій, менеджмент-консалтингу, впровадження ERP і CRM-систем.

У 2004 році перейшов в АСК «ІНГО Україна» на позицію заступника Голови Правління з розвитку.

У страховій компанії Ігор відповідав за розвиток ІТ, бізнес-процесів і організаційних перетворень, а також маркетингу. Під його керівництвом були виконані проєкти з розвитку серверної інфраструктури з використанням технологій віртуалізації (2006), впровадження CRM-системи на базі галузевого рішення Siebel Insurance (2007), побудови корпоративного сховища даних і системи аналітичної звітності (2008), а також системи корпоративної телефонії (2008) та контакт-центру (2010).

З 2015 року Ігор Філіпенко курував проєкт перебудови бізнес-процесів компанії, мета якого – успішна адаптація страхових продуктів і послуг до цифрової ери та перехід до нової моделі взаємодії з клієнтами та партнерами.

Восени 2017 року заснував власну компанію DDM.center, яка орієнтована на підвищення ефективності використання аналітичних інструментів в процесах управління контакт-центрами та компаніями в цілому. Роком пізніше також очолив Департамент розширеної аналітики RBC Group.

У новій ролі Ігор зі своєю командою виконав більш ніж 10 проєктів з розробки систем прогнозування продажів, побудови моделей відтоку клієнтів, впровадження рекомендаційних систем для персоналізації пропозицій клієнтам роздрібних мереж, розробці стратегії управління даними в різних компаніях.


Тема майстер-класу:

Пошук можливостей нових продажів за існуючою клієнтською базою або як з «сирої нафти» даних добути «золото» нових клієнтів


Питання для обговорення:

Через пандемію та економічну ситуацію поведінка клієнтів трансформується і бізнес змушений шукати нові можливості продажів за існуючою клієнтською базою, оскільки нових клієнтів залучати дорого, і економіка не сприяє глобальному зростанню ринків і появі нових клієнтів.

Під час майстер-класу ми покажемо, як поклади сирих даних, які накопичені в кожній компанії, за допомогою розширеної аналітики перетворюються в резерви для зростання бізнесу.

Перш за все ми розберемо кілька типів сегментації клієнтів, адже різні клієнти вимагають різних підходів до роботи з ними (скрипти спілкування, промо-матеріали, продукти і тощо) і покажемо, як просто виявити сегменти VIP-клієнтів і сегмент клієнтів, яких треба «звільнити».

Після цього ми розповімо про «магію» рекомендаційних систем, адже вам же подобаються фільми, які рекомендує Netflix або музика від Spotify. Ми покажемо реальні кейси роботи рекомендаційних систем в роздробі та фінансовому секторі.


Майстер-клас Ігоря Філіпенко дозволить:

За допомогою доступних інструментів аналізу навчитися правильно сегментувати клієнтів для диференціації комунікацій, процесів і продуктів, а також дасть розуміння як рекомендаційні системи можуть бути використані в ваших компаніях для підвищення рівня крос-продажів і поліпшення конверсії вихідних кампаній.

Презентація в форматі PDF

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.