fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв
12+ практичних доповідей за один день
Понад 40 реальних кейсів
7 майстер-класів від визнаних експертів
200+ професіоналів в одному місці
Понад 3 годин живого спілкування


Досвідом діляться визнані лідери в своїх галузях
Всі доповіді засновані на реальних кейсах
Фокус на професіоналів у сфері контакт-центрів
Можливість спілкування з колегами та експертами
Найкращий майданчик для обміну досвідом в Україні
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів сьогодні.

Практична
спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бизнесу

В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода
DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.


Попередні заходи для професіоналів ринку

Ми намагаємося, щоб усі наші конференції пройшли максимально продуктивно для Вас.

Доповідачі

Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку і компаній, що динамічно розвиваються.

Серед доповідачів конференції професіонали галузі чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру та сервісної компанії – дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2019/10/marusich9.jpg

Експерт з сервісу

Оксана Марусич

Під час майстер-класу відвідувачі конференції познайомляться з новим та незвичайним для багатьох терміном «Квантовий сервіс». Досвідом і перевіреними інструментами поділиться одна з найкращих експертів з сервісу в Україні.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/oleshko-pro.jpg

Психотерапевт

Олександр Олешко

Професійний погляд на психологію продажів під час війни від кращого спікера минулої конференції. Це той випадок, коли складні речі доносяться цікаво і з гумором, а дієві інструменти роботи пояснюються на яскравих прикладах.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/08/nazarchuk2.jpg

Eva.ua

Наталя Назарчук

CX-воркшоп – новий формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки може допомогти розібратися у складних поняттях, а й опрацювати сервісні підходи провідних компаній та дієві інструменти, перевірені на практиці.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/kalenyk.jpg

ЕпіцентрК

Микита Каленик

Разом ми спробуємо відповісти на розповсюджене питання «Які переваги насправді може дати CRM-система бізнесу?» та розберемо цікаві і корисні кейси на прикладі однієї з найбільших торгівельних мереж України.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/04/dergacheva.jpg

ДІЛА

Ірина Дергачова

Розкриє недооцінений потенціал та презентує перевірені практичні інструменти, які можуть і мають стати путівником розбудови успішної сервісної компанії у галузі якісних професійних послуг і не тільки…

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/vorobiov.jpg

Changebox

Костянтин Воробйов

Не дивно, що кращий кейс минулої конференції грунтувався саме на використанні штучного інтелекту. Під час майстер-класу ми зможемо розглянути більше цікавих і корисних кейсів використання ШІ.

Приєднуйтесь до професіоналів

Не пропустіть можливість стати учасником найбільш значущого заходу в Україні в сфері контакт-центрів!

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Новини конференції

Детальніше про останні події, пов’язані з конференцією.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/9-formats-951x540.jpg
21.02.2024

24 квітня 2024 року відбудеться практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service», яка збере в одному місці понад 200 провідних фахівців ринку України у галузі сервісу та продажів. Ми скільки завгодно можемо обговорювати допомогу західних партнерів, але тільки працююча ефективна економіка залишається запорукою нашої перемоги. Ми впевнені, що саме обмін досвідом провідних фахівців галузі і […]

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/калейдоскоп-сайт-2024-ua-952x540.jpg
14.02.2024

Чому варто відвідати практичну конференцію «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» 24 квітня 2024 року? Насправді ми не дуже хотіли раніше торкатися теми продажів під час війни, але наразі це необхідність… Треба підтримувати економіку та власні компанії, треба донатити на ЗСУ та допомагати волонтерам. Ринок контакn-центрів має унікальну експертизу, яка може допомогти досягти швидких якісних результатів, […]

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/заставка-2020-952x540.jpg
13.05.2021

Ситуація, що склалася на ринку істотно позначилася на організації процесів роботи – поняття «дистанційна робота» увійшло навіть до ужитку абсолютно не пристосованих для цього компаній. Звичайно ж, сфера контакт-центрів була готова до такого переходу значно краще за більшість представників інших галузей. Омніканальне обслуговування, віддалені оператори, Web-інтерфейс робочого місця, кращі практики, детальна аналітика тощо – все це звичні фрази практично для будь-якого […]




Адреса

Конференц-хол «ДЕПО»,
вул. Антоновича, 52, м. Київ, Україна

Телефон

+38 044 585 49 31

Email

conference@cca.org.ua

Канал на YouTube